• fijnevakantie2019
  • toplente04
  • toplente02
  • 2017lente02
  • mooi1503
  • mooiberghemjeudesboules
  • zonondergang03

Sleutelbos gevonden in de Hoessenboslaan!

Er is deze week een sleutelbos gevonden op de Hoessenboslaan in Berghem. Ben jij de eigenaar? Er hangt nog iets aan! Weet jij wat dat is, mail het naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of naar facebook/Mooi Berghem. Dan kun je

Nieuw in Berghem, een feestje begint bij lekkersnoepie.nl

Een flinke dosis lef, een enthousiaste drive, en niet onbelangrijk, een oog voor kwaliteit! Deze drie ingrediënten vormen samen het hart van de nieuwe uitdaging voor de uit Berghem afkomstige Angelique Oomen en Nicole Boeijen. Samen timmeren ze aan de weg om met hun nieuwe bedrijf lekkersnoepie.nl een groot assortiment zoetigheden te leveren aan zowel bedrijven als particulieren. Van lolly’s en drop tot chocolade en winegums, attenties voor personeel en relatiegeschenken, en van snoepbuffet tot een prachtige snoepzak. Ongetwijfeld loop je er zelf regelmatig tegenaan, waar kan ik nog een leuke snoepzak kopen voor bijvoorbeeld een kinderfeestje, activiteiten bij verenigingen, sportclubs, carnavalsclubs of bedrijfsuitje?

Stem op de Berghemse Romy voor de modellenfotowedstrijd!

Romy van Vliet uit Berghem doet mee aan een modellenfotowedstrijd, solo 13-15 jaar bij Modelvote. Bij deze fotowedstrijd doen 135 mooie meiden mee. Ze moet zo veel mogelijk stemmen halen om in de prijzen te vallen. Doen jullie mee? Stemmen op de Berghemse Romy zou heel mooi zijn! Stemmen kan heel makkelijk via de site www.modelvote.nl..  Romy staat op nummer 128! Je kan elke dag, na 24 uur, 1x stemmen per IP-adres stemmen.

Eerste editie Rabobank Clubkas Campagne voor Oss Bernheze

In Oss, en natuurlijk ook in Berghem, is het verenigingsleven al bekend met de Rabobank Clubkas Campagne, maar voor Bernheze is de campagne nieuw. Het vervangt Coöperatief dividend en Steuntje in de rug. Rabobank Oss Bernheze start de tweede helft van het jaar met de Rabobank Clubkas Campagne. De basisgedachte van de campagne is dat leden van de bank inspraak hebben op de verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Deze winst vloeit zo terug naar het lokale verenigingsleven.